Decizia 2 – 20.04.2011

Avand in vedere necesitatea organizarii serviciului de secretariat – finante din cadrul Filialei Iasi a O.A.R.,

Avand in vedere necesitatea responsabilizarii persoanelor alese, precum si a celor salariate,

D E C I D :

Art.1 – Se numeste  coordonator financiar (activitate contabilitate), arhitect Rodica Buliga, trezorier si membru al Colegiului Teritorial,

Art.2 – Se numeste d-ra Gabriela Chirila responsabila cu platile si incasarile filialei (cotizatii si taxe dovezi membru, diverse cheltuieli: deplasari, consumabile, etc.) si inscrierea operatiunilor in registrul de casa, completarea si depunerea la banca a ordinelor de plata, colectarea extraselor de cont, transmiterea catre contabila a documentelor financiare (extrase de cont, registru de casa, facturi, etc.), precum si evidentierea, in paralel cu contabilitatea a cheltuielilor pe tipuri de activitati (expozitii, conferinte, deplasari, etc.).

Art.3 – Orice cheltuiala pentru consumabile, birotica sau intretinere spatiu sau altele nementionate se va face pe baza unei solicitari scrise din partea secretariatului prin d-ra Gabriela Chirila.

Art. 4 – Orice solicitare de fonduri de catre membrii filialei, in avans pentru cheltuieli diverse (organizare expozitii, conferinte, etc.), se va face pe baza unei cereri cu cel putin 3 zile inainte. Aprobarea este de competenta presedintelui filialei. Secretariatul va efectua plata numai dupa aprobarea cererii.

Art.5 – Secretariatul O.A.R. Filiala Iasi – Vaslui va transmite decizia persoanelor susmentionate.

Presedinte O.A.R. – Filiala Iasi

Arhitect George Carapanu

 

Iasi, 20.04.2011

Știri relevante

Anterioară
Următoare